/ c.

jahanu är clara här , trevligt va?
idag gick jag upp vid 7 och hörde att tv:n var på i min mammas rum , då tänkte jag att det var inbrottstjuvar där eller nåt för mamma , pappa och tuva skulle till arlanda coh hämta min syster, sofia och jag frågar varför hon är hemma och då visar det sig att hennes flyg hade flygit ifrån henne så hon skulle landa runt 12 i stället.

vid 8 går jag till samlingen och jag fick åka med sara erman vi sitter och pratar gammla minnen och sådant hela vägen. vi spelade match mot boo if och vi vann med 1-0 . 
när jag kom hem hade min syster kommit hem och jag fick två tröjor och ett par skor från henne :D när vi ätit lite lunch och sådant vinkade vi av kusinen och moster.

när jag precis plattat håret kom jag på att jag måste ut och springa så på min spring kläder och ut. efter jag sprungit klart hoppar jag snabbt in i duschen och sen iväg till emma.
vi drar till willys och köper energi dryck . vi smsade tittioch frågade om vi kunde omma hem till henne och det fick vi ( CHOCK ) . nu sitter vi och kollar twilight och dricker pk(powerking) .

hare bra / c

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0