- är det torsdag idag :D ? - nej, tisdag -.-

Jahaja, så var det tisdag igen då.. Vaknade vid kvart över sju när pappa väckte mig, då gick jag upp och fixade mig. Sen åt jag frukost. Sällan som jag hinner det, men idag gjorde jag det. Jag gick fem över åtta, då ringde jag Titti och pratade med henne hela vägen. Hon mötte mig vid cykelstället vid skolan. Första lektionen var matte och den började 8.20, gjorde inte speciellt mycket. 3 tal kanske? Jag kollade dessutom i facit på dom :$ Haha, jag är sämst.. Efter matten hade vi livskunskap och vi skulle spela ett kortspel två och två, det handlade om att man skulle vara arbetsgivare och arbetstagare. Man skulle förhandla om lön, förmåner, semester och kompentensutvecklingar. Titti vann =) Lektionen slutade hel och då skulle vi ha gympa. Vi bytte om och gick in. Vi skulle tydligen ha lagkamp, jag fick vara med David, Freddie och Markus Bergsten. Vi satsade sönder, och kom tvåa (a) sen åt vi och det blev fisk. Sen på spanskan så skulle vi ha Sara Gaete (?), vi drev med henne så när hon skickade runt pappret där man skulle skriva sitt namn för att få frånvaro på skrev vi till Greta Carlsson och Styrbjörn Olofsson. Först ropade hon upp Oscar och då sa han att han var där, sen när hon kom till Styrbjörn så sa hon ; Styvbjoern? Alla började asgarva! Hahah, sjukt kul. Så när hon insåg att hon hade sagt fel så ropade hon ; Olofsson? Olofsson, var är du? Hahahahahaha! Sen struntade hon i honom och så ropade hon upp Freddie, sen kom hon till Greta. - Tjreta? Hahaha, jag har aaaaaldrig skrattat så mycket. Menmen, sen såg vi på en film och läste en text. Efter spanskan var det no och vi gick igenom tryck. Titti ska lägga in en bild sen som Håkan ritade =). Sen hade vi svenska och då gjorde Markus och David praopresentation, sen läste hon i en bok. Kusligt värre ;d. Sen hade vi no igen, vi hade en tävling och gjorde en labbsak. Vårat lag vann =)
Jag gick faktiskt hem direkt, så nu har jag lagat mat och väntar på att mamma och pappa ska komma hem.

Ikväll ska jag kolla på tv i 4 timmar (a) Haha, Tisdag = Tv. Sen måste jag göra svenska recention..
Slänger in en bild på dagens outfit och dagens, sen får det vara nog. Har hört att jag skriver för långa inlägg så man inte orkar läsa.

Dagens humör: skrattis
Dagens borde: städa mitt rum & svenskarecention
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: leggins, långt linne & tjocktröja
Dagens köp: ingentingingenting
Dagens längtan: TV :D
Dagens planer: svenskasak sen tv :)
Dagens värsta: huvudvärk
Dagens bästa: skrattat mycket! :D tack titti (a)



tack för mig, hej ;b

/ Emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0