/ T - uruselt

Det ända jag har att säga till mig försvar är förlåt.
Har varit urusel uppdatering men jag har inte suttit vid datorn, har varit så sjukt trött denna helg.
Men köpte i alla fall två tröjor från gina i stan, letade skor som tusan men alla skor har ju klack känns det som! Vilket jag absolut inte kan ha, är redan alldelles för lång.

Just nu sitter jag faktiskt vid mormors dator, haha komiskt, men vi har fått den eftersom hon aldrig använder den. Den är faktiskt riktigt bra, bärbar till och med... Haha.
Det betyder tyvärr att jag icke har några bilder, och inte heller tänker ladda upp eftersom den typ har massa virus och allt så tänker vänta lite tills det allting är säkert och bra.
Nu har jag iallafall uppdaterat en gång, kanske inte superbra men bättre än ingenting...
Bilder kommer när jag sätter mig vid andra datorn (som min syster sitter vid just nu)

Juste kan ju berätta att jag följde med emma och solade idag, orkar inte dra  hela historien, men måste bara få med detta:
Vi solade på hennes fasters jobb, så när vi skulle gå in så stod vi utanför dörren eftersom det var låst, som var i glas... Ni kan ju bara gissa, men jag berättar för er ändå, vi stog där hur länge som helst och diskuterade vad vi skulle göra och stod där som två vilsna små kycklingungar... Efter ett tag så kollar jag efter ordentligt, och då ser jag att det sitter massa människor där inne. Jag skriker till emma och vi springer iväg. Fråga icke varför för jag har ingen aning. Men vi ringde iallafall hennes faster sen och hon kom och öppnade, och när vi går in så säger en kille "Nästa gång kan ni knacka så öppnar vi bara". Hahaha, lagom pinsamt.

Nej nu är det middagsdags, ska försöka bättra mig med uppdatering och skaffa bilder, ha det bra allesammans!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0