/ T - Tumme upp & Tumme ner

Tråkigt värre - solen börjar gå bakom moln.
Har legat ute på verandan och njutit av solskenet, lyssnat på musik och tagit det väldans lugnt.
Jag älskar sommaren helt enkelt!

Någon gav förslag på att vi skulle göra en "hiss & diss lista", men eftersom det känns lite väl mycket wannabe dessie så kör vi en tummen upp och tummen ner, haha, exakt samma sak... Menmen.
Det låter roligt också, lite töntigt också kanske, men so what. :D

 Tummen upp för
- SOMMARLOV!
Helt klart. Finns ingenting negativt med sommarlovet! Fri som en fågel!

- Påhittiga kompisar.
Vad vore livet utan kompisar som hittar på roliga saker att göra hela tiden?

- Gina Tricot.
Bästa klädaffären, jag köper det mesta där. Allt från klänningar till jeans. Oftast bra pris också, perfekt.

- Allingsås.
Haha, klart jag måste ta med det, var nyss där ju, och det är jättemysigt ställe! :D

 Tummen ner för
- REGN.
Usch fy blä, är inte bra för någonting annat än möjligtvis blommorna. Men det är så jäkla trist!

- Städning.
Åh vad jag hatar att städa. Måste vara bland det tråkigaste som finns. Jag lever med ett stökigt rum, och vet ni vad, jo jag trivs!

- Wannabees.
Haha, kom inte på något, så det bara fick komma med, och jag kan väl säga att: Come on, va dig själv, alla andra är redan upptagna!


Nu ska jag gå och kolla om det är middag på gång, sen blir det nog till att dra ut. :D

Livet leker.
Godkväll Sverige!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0