/ T - Talang!

Kan ju börja med att jag kom till mamma för ett tag sen, och sen dess har jag kollat på meningslös tv, härligt värre.

Det jag skulle komma fram till är vinnaren av talang 2009. För en gångs skull vann den person jag ville skulle vinna.
- Charlie Caper.
Han är verkligen en värdig vinnare och en äkta talang!
Kolla bara in detta:


(Första gången.)


(Semifinal)


(FINALEN!)

Är han grym eller?
Bäst enligt mig, utan tvekan. :D

Men nu när vi ändå är inne på talanger så måste jag ju också lägga in vinnaren av britain got talent:

Dom är ju helt otroligt grymma faktiskt...

Poängen är väl att Charlie Caper är bäst på det han hör, och Diversity på det dom gör.
Så Sverige är inte helt talanglöst ändå, förvånansvärt.
Härligt!

Nu ska jag fortsätta kolla på meningslös tv, var bara tvungen att lägga in alla videos.
Det är underhållning!

Godnatt och så hoppas vi på bättre väder imorgon!
/ T.

Tidigare kommentarer :)
Namn: KES

Haha okej? Nej, skärp er! Skriv om något roligare än eran vardag!? Typ vad ni gillar, gör en hissar och dissar lista? :D <3

2009-06-17 @ 14:58:48

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0