/ T - Små grodorna

GODMORGON ALLA MORGONPIGGA. :D

Idag är det midsommarafton!

Vad gör jag på midsommarafton?
Jo, först måste jag hjälpa till att städa lite här hemma (BLÄ), men vid tolvtiden kommer pappa och hämtar mig och vi ska åka till farmor och farfar och fika.
Kul? Inte alls... Hemsk som jag är.
Men sen ska jag i alla fall tillbaka hem till mamma för att grilla och äta middag, troligtvis kommer mormor hit också.
Imorgonbitti kommer jag åka till pappa eftersom det är hans helg. Trevlans.

Härligt att Clara har slängt in ett inlägg, även om hon bara gjorde mig ännu mera avundsjuk.


Nyvaken o grejer...

Trevlig/Glad/God Midsommar gott folk!
 (Vad säger man egentligen?)

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0