/ T - Sladdar är inte min grej...

Jag ska nog börja räkna hur många gånger jag tappar bort mina mobil/kamera sladdar.
Eller nja, jag skulle nog tappa räkningen.
Alldeles för många är det i alla fall.
Helt sjukt många.
Ungefär sådär så att jag får adhd eller damp, och ganska mycket panik.
Har skrikit på alla som är i huset, vilket är mamma syster och syster. Dom är inte så glada nu. . :D
Det mest problematiska med problemet är väl att jag inte kan lägga in bilderna från idag.
Men åååååh, jag har faktiskt letat i hela jäkla huset. Den är spårlöst försvunnen. Försvunnit ut i tomma intet.
Eller till pappa. Men tror inte det. FAN. Vad förvirrande.
Jag ska sluta tänka skrivande.
Ledsen allesammans.
Men det som göms i snö kommer upp i tö.
Eller hur man nu säger.
Med andra ord: Den kommer nog fram så småningom.


That's the way it is.

Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv.

Puss på er allihopa!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0