/ T - nolifer ohyes

Det är i såna här fall det blir en lista.

Hur gammal är du om fem år?
19
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Förutom mig själv så familjen (?)
Hur lång är du? Åt helvete
Vilken är den senaste filmen du sett? Twilight såklart! Såg den senast idag med syster :D
Vem ringde du senast? twin
Vem ringde dig senast? twin
Hur löd det senaste sms:et du fick? :/ jag behöver låna :o <3
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror helt på vem det är
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
När såg du senast din mamma? Nu
Vilken ögonfärg har du? Gröna/blåa, får höra olika hela tiden
När vaknade du i dag? kvart över nio
Vilken är din favoritplats? går inte att svara på, beror på när och ja, allt... haha
Vilken plats föredrar du minst? Måste nog säga skolan, även om jag älskar folket :D
Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag är för oförutsägbar för sånt. Haha.
Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Bror :D
Hur stor är din säng? Ingen aning, men den duger alldeles utmärkt!
Har du stationär eller bärbar dator? Två bärbara och en stationär hemma för tillfället
Sover du med eller utan kläder på dig? Shorts och tshirt
Hur många kuddar har du i sängen? 5
Är du social? Bara med folk jag känner, annars tyvärr väldigt blyg
Vilken är din favoritglass? Allt :D typ.
Vilken är din favoritefterrätt? Ingen aning faktiskt
Tycker du om kinamat? Funkar
Tycker du om kaffe? uschnej
Vad dricker du till frukost? juice, I love it
Sover du på någon särskild sida? Ähm, jag rör mig ganska mycket när jag sover så nej
Kan du spela poker? Nej kan jag nog inte säga
Tycker du om att mysa/kela? Beror på med vem, hahaha
Vill du ha barn? Kan jag icke svara på nu faktiskt
Kan du några andra språk än svenska? Halvt engelska, går på spanska i skolan men kan absolut inte säga att jag kan det, haha.
Har du någonsin åkt ambulans? Nej lyckligtvis inte
Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng, känns fräschare
Vad spenderar du helst pengar på? hm, antar kläder och sånt?
Äger du dyrbara smycken? Näe kan jag nog inte säga
Vilket är ditt favoritprogram på tv? Oj, massor, men så rolig som jag är(?) så typ vänner, 2 and a half men och rolig skit :D
Kan du rulla med tungan? Haha nej, har försökt... :$
Vad har du för ringsignal? Sony ericsson
Flirtar du mycket? Ingen specialitet hos mig nej haha
Kan du byta olja på bilen? Olja? Bil?
Vilken var den senaste boken du läste? Guldfisk, nej det är ingen bok, det är mitt minne
Prenumererar du på någon veckotidning? Nope
Dansar du i bilen? Har väl hänt när jag är trött, men normalt sett inte
Vilken radiostation lyssnade du på senast? The voice
När var du i kyrkan senast? Julas med skolan
Hur länge har du campat som längst i ett tält? En natt?


När jag har tråkigt kan det gå på detta vis, mycket moget I knooow.

Nu ska jag gå och mogna någon annanstans än framför datorn,
ha det bra allesammans, även du! (?)

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0