/ T - När man har tråkigt.

Så blir det på detta viset:

Vad heter du? - Titti (dö, DÖ. Syftar på namnet och inte personen (jag))
I mellannamn? - Mikaela
vart bor du? - Åkersberga
Trivs du där? - Japp
Brukar du läsa horoskop? - Nej
Har du körkort? - nej tyvärr haha
Favoritdjur? - Hund, allra helst min Teddy :D
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder,skor,smink, ja, det vanliga.
Festar du? - nope
Brukar du bli för full? - ganska omöjligt
Antal kuddar i sängen? 5
Kan du baka bullar? - med recept så
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mc donald's eller burger king? - Mc donald's
Är du allergisk mot något? - Nej turlig nog inte
Äger du ett busskort? - Yes, sommarlovkort!
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - blå
Hur ser du ut idag? - knut linne shorts utan smink
Nästa mål i ditt liv? - Har inte tänkt så långt...
Vad såg du senast på tv? - läskigt länge sen jag såg på tv kommer inte ens ihåg, fast det hade ju inte behövt vara länge sen för att jag inte skulle komma ihåg, men det var det.
Hur svarar du i mobilen? - ahallå
Vem ringde dig senast? - Emma
Vad sa den som ringde? - kommer väl inte jag ihåg heller
Antal timmar sömn inatt? - 9
Sov du ensam? -  japp


SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag?
Såg dig gråta: Ingen aning
Fick dig att gråta: Ingen aning
Du gick på bio med:  tvillingarna
Du gick på stan med: tvillingarna
Skällde på dig: Mamma skulle jag tro men det var länge länge sen! 
Skickade ett e-mail till dig: facebook


HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? -  ja
Bråkat med ditt husdjur? - Haha aldrig :D
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Det är mer Emmas grej
Tar du droger? - Aldrig livet
Vad är du mest rädd för? - redovisa och karuseller!
Vilka kläder sover du i? - shorts och tshirt
Vart vill du gifta dig? -  svårt att säga nu
Vad hatar du verkligen? -  Falskt folk, redovisa och karuseller
Har du varit kär? - två gånger.
Kör du bil? - nej
Har du ett jobb? - skolan?
Gillar du att ha folk omkring dig? - om det är rätt folk! :D
Är du ett hälsofreak? - verkligen och tyvärr inte...


STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - inte riktigt
Är du ensam nu? - räknas familjen?
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Me love, tack vare oskar.
Vill du gifta dig? -  Kanske med rätt kille
Vill du ha barn? - jora


FAVORIT
Rum i huset? -  Mitt rum eller vardagsrummet
Typ av musik? - De mesta, men typ rnb, lyssnar ju mest the voice och nrj
Månad? - Då solen skiner som mest, men även december, julen är mys :D hehe


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Nej
Köpt någonting? - ja
Varit sjuk? - nej
Sjungit? - Japp.
Sagt "jag älskar dig"? - nej
Velat säga till några att du älskar dem? - vill jag alltid höhö :D
Träffat nån ny person? - ja massor
Saknat någon? - ja
Kramat någon? - Japp
Kysst någon? - nej
Haft sex med någon? - nej


SENASTE
Låt du hörde: Kommer jag inte ihåg
Film du såg: öööh...
Sak du stal: ingenting...?


FÖRSTA
Första bästa kompis: tvillingarna? Tror jag?
Första jobb: Prao? Isåfall dagis :D
Första inhandlade skiva: Du det var århundraders sen
Första förälskelse: haha nämner inga namn
Första begravning? - första och enda, morfars...
Första piercing/tatuering: Öronen?


SENASTE
Senaste människa du slog: slåss icke :D
Senaste stora bussresan? är sju minuter långt? Isåfall centrum...

Eftersom hela inlägget handlade om mig blev det en bild på mig också.
Haha.
Jaja.
En Supergammal Supersminkad bild på mig.
Haha.
(första bilden jag tog me nya mobilen...)
Sorligt.

Hejdå!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0