/ T - Michael Jackson

Åh, känner mig så tvungen att skriva ett inlägg om honom precis som alla andra!
Då så.

MICHAEL JACKSON.

Var ska man börja?
Nej, tänker inte göra detta långt.

Jag var inte ett speciellt stort fan, inte alls faktiskt.
Men det är klart man hört massor av hans musik, det är ju sånt där som alla har hört. 
Han är(eller var?) något helt självklart
Han är ju bland dom mest kända personerna i världen! Alla känner till hans namn.
Nu plötsligt är han något förflutet. Klart det är skrämmande!
Faktiskt ganska häftigt, att så många inspirerades av att börja med musik tack vare honom och han var en stor förebild och idol för otroligt många människor.
Han var som sagt "King of pop".

Nu har jag fått säga min åsikt.

LÄS MER HÄR


Visst har han förändrats en hel del under sina år utseendemässigt,
men vad spelar det egentligen för roll?

Det enda jag har kvar att säga är:

REST IN PEACE MICHAEL JACKSON, THE KING OF POP, 1958-2009.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0