/ T - Is hjälper inte klumpfotade

Rubriken har inte speciellt mycket med inlägget att göra, bara det att jag är klantig. - As usual.
(& så säger dom meningen jag har som rubrik i Twilight, bara började tänka på det... ehm..Ja, iallafall. Jag är inte besatt. Men man ska i för sig inte ljuga heller... Jaja.)

Det klantiga jag lyckats med denna gång är att icke ta med varken mobil eller kamerasladden till pappa, så jag kan alltså inte lägga in bilder från varken mobilen eller kameran. Lyckat!

Men imorgon drar jag iväg till Allingsås med twinis och deras föräldrar för att hälsa på deras storebror som bor där!
Ska bli kuuulkul. :D
Kommer alltså inte blogga, så otrevlig är jag faktiskt inte, höhö.
Detta blir alltså troligtvis sista inlägget från mig på några dagar, kommer hem på tisdagen någon gång tror vi!
Då jäklar vilken comeback jag gör då...


Dessa skumma varelser åker nu hela vägen till Allingsås, vi kommer antagligen ha det väldigt konstigt.
- Spännande!
:D

(Jag har tyvärr ingen ursäkt för dom otroligt fruktansvärda hemska konstiga sofforna, förutom att jag faktiskt brukar ha överdrag, men jag dampade sönder på dom för dom gick sönder, så tog bort dom, men jag SKA skaffa nya! Lovar!)

Nu ska jag sluta ursäkta mig,
ha nu så trevligt ni kan utan mig dom här dagarna,
och glöm mig inte.
You kan do it!

Tidigare kommentarer :)
Namn: :)

När kommer T hem? :D<3

2009-06-16 @ 16:28:09

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0