/ T - HEMMA!

Borta bra men hemma bäst.
Jo, det är nog lite sant ändå. Eller, det är ju hur härligt som helst och få åka bort ett tag, men det är ändå alltid skönt att komma hem på något konstigt vis.
Jag har i alla fall haft hur roligt som helst även om vädret har varit väldigt ostadigt och både regn och sol har visat sig även borta i Allingsås! (Har hört att ni har haft regn även här).
Klantigt nog så hade jag inte laddat min kamera eftersom jag trodde den skulle hålla, men icke... Så har inte speciellt mycket bilder eftersom ja, det har bara inte blivit att jag tagit bilder med mobilen heller. Men några få kommer så småningom. Har inga sladdar här hos pappa så kan inte ladda upp nu.
Vi har iallafall både bakat jordgubbspaj och åkt båt och lite allt möjligt, på kvällarna spelade vi spel, kollade på tv och hade det mys, höhö. :D Deras bror som vi då var och hälsade på var också riktigt rolig, så vi har haft det toppen! :)
Har inte speciellt mycket mer att berätta faktiskt.


Efter skolavslutningen drog jag mig hem till twin, och ingen var speciellt nöjd med vädret (ösregn), så vi stannade inne och kollade film. Mysmys ;D


Jag är den nye tvillingen. Lika som bär!


Jag hade lösnaglar på skolavslutningen, vanliga korta eftersom det är liksom, hm, neutralt. :D (Haha mina fingrar ser jättelånga ut, men tror jag har ganska normala händer, hoppas jag..)


Dagen innan skolavslutningen. RIP mitt paraply. :) (Joel & Clara)

Allt för mig, men nu ska ju jag göra comeback, så det kommer mer! :D
Har ju inte haft en chans att säga det men,
GLAD SOMMAR / T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0