/ T - "helknasigt"

SKUMT.
Hade redovisning med emma och clara om lösning på rasismproblemen i Europa.
Vi redovisade bara inför våran lärare Martin, och jag varnade honom innan om att jag HATAR att redovisa. Har på gränsen till fobi mot det, har gjort det tre gånger i hela mitt liv,
- en gång började jag skratta så mycket att jag gick ut ur klassrummet (i femman, men ändå) och en gång om praoen, då var jag skitdålig och orkar inte ens förklara, jag stannade iallafall i klassrummet den gången.
Men så Clara pratade typ hela tiden... Sen efter det, så fick jag typ anfall av något konstigt slag. Haha.
Det var verkligen skumt, jag var liksom inte närvarande? Hahaha...
Det var nog den konstigaste känsla jag haft. 
Jag borde nog byta till specklass.
Sen så började jag asgarva åt mig själv helt plötsligt, och började typ böla? Hahaha, jag insåg iallafall att jag inte var normal, så jag gick hem.
Nu sitter jag här hemma och undrar vad i helvete jag höll på med.
Jag missade bara SO;n och musiken så det var inget viktigt.
Gjorde iallafall redovisningen, borde vara ett G och det räcker för mig eftersom det var en redovisning.
- Och jag kommer aldrig kunna göra en bra redovisning.


Kanske lite för mycket utav detta helt enkelt...

Hoppas ni mår bra kära vänner för det gör icke jag, - psykfallet önskar er en fortsatt trevlig dag... / T.


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0