/ T - hår?

Jag satt precis och funderade på om jag ska ha lockigt hår på skolavslutningen...
Och på att jag i för sig redan har lockigt hår egentligen, så jag behöver ju inte ens locka det haha.
Så här är en bild på mig med mitt naturliga hår:

(Kan tyvärr inte lägga in en bild med platt hår så man kan jämföra eftersom jag sitter vid brors dator, tog denna bild nu med webbcameran, menmen, ni vet väl hur jag ser ut i platt hår eftersom jag alltid har det om jag inte har uppsatt!)

Och nu kom jag fram till att jag ska ha platt hår på skolavslutningen, min käre plattång får bli hjälte än en gång.
Det var allt för mig denna gång, nu ska jag snart dra och sola solarium med twinieeee :D

Goodbye everybody!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0