/ T - Glad nyhet!

Ohyes, vilken lycka!

Visserligen är datorn stor, klumpig, ful och vad tusan dom nu heter, men iallafall inte en bärbar ni vet...
MEN DEN FUNGERAR!
Äntligen
, säger jag bara.
Några killar från teknikbyrån var här idag och fixade den. Så nu har jag faktiskt två fungerande datorer, en bärbar och en icke, menmen. Två stycken. Haha typ rekord hemma hos oss... Den här datorn har varit trasig i åratal, eller internetet kanske jag borde säga. Men skönt är det i alla fall!
Har tyvärr inga bilder på den, men det fixar sig snart. :D
Nu måste jag tyvärr fortsätta jobba NO, tänkte bara dela med mig av denna lycklige nyhet.

Skumbanan på er allesammans, det är ju faktiskt bara nio dagar kvar till friiiiheeeeet! / T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0