/ T

Jag kom precis hem från Emma, och vi har hunnit med massor idag och klockan är bara tre! Känns faktist rätt bra. :D

Vi möttes vid halv tio tiden(!), då gick vi hem till henne och jag färgade hennes hår, skulle bli askblont, men blev inte så stor skillnad, lite ljusare bara.
Sen mötte vi Clara, för att säga hejdå... Kommer inte träffas på fyra veckor! Sorligt. :(
(Hon åker till Spanien i tre veckor sen gothia i en vecka)
Efter att ha varit med henne en stund åkte vi till Willys och köpte en blond hårfärg och två powerking var och bullar sen satte vi oss på en brygga vid kanalen och hade picknick i solskenet. Mys. :D
Sen åkte vi hem till henne och jag färgade hennes hår igen, blev ännu lite ljusare denna gång men fortfarande inte blont. Menmen. Det är påväg åt rätt håll iallafall. :D
Sen nu kom jag precis hem, men vi ska träffas ikväll igen, och då ska även Manfred och troligtvis några fler vara med. Nu börjar sommarlovskänslan komma, eftersom solen börjar komma! :)


Emma med hårfärg i håret. Spännande!...


Vi badade fotbad i väntan på att hårfärgen skulle verka. Nicenice. :)


Dagens outfit/dresscode eller vad man nu ska säga. Var alldeles för trött för att platta håret så det fick vara lockigt & uppsatt.


Haha, plasthandskarna jag hade när jag färgade Emmas hår var liiiite för stora.

Pst, det kommer två videos i ett nytt inlägg alldeles strax!

Nu ska jag ut och njuta av solen.
Ha en trevlig dag gott folk.!
/ T.

Tidigare kommentarer :)
Namn: A&S

heej :D

Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt Twilight-Relaterad!

Du kommer inte ångra dig.. ;)

-Anna & Sofia ♥



Bra blogg btw.. :)

2009-06-17 @ 15:58:10
BLOGG: http://mouthwatering.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0