/ T

Har varit en riktigt härlig dag idag faktiskt. :D
Kanske är på bra humör eftersom det är skolavslutning imorgon! & åh vad skönt det ska bli!
Det får bli en lista på min dag:

- Först gick jag till skolan klockan tio och var där i ca en timme
- Vid elva gick jag Clara och Emma hem till mig och bakade chokladbollar till avslutningen imorgon
- Dom åkte till stan vid halv ett(?) då satt jag vid datorn och tvn till ca halv två
- Då åkte jag till centrum och mötte upp twin och vi solade solarium
- Vid tretiden åkte jag hem och städade mitt rum
- Sen duschade jag och hade i hårinpackning
- Sen fixade naglarna och satte på lösnaglar
- Sist men inte minst så plattade jag håret till imorgon.

Känns bra, jag har fått hyfsat mycket gjort idag i alla fall. :)


Tummen upp!
För jag är på toppenhumör. :D

Hejdå för idag, och glöm aldrig:
Ett gott skratt förlänger livet!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0