/ T - Bildbomb som aldrig förr!

Hm, eftersom jag härmar Emma kan jag lika gärna göra det helt och hållet.

TITTA VAD JAG HITTA:


Haha, denna bild är känd säger jag bara.
Först är det Marcus, han är fjortis, sen är det Joel, han är snobb, och sen är det Tobbe, som då är gangster.
Love it! :D


Första designen vi hade... Haha otroligt ful får jag väl lov att säga. :)


ECT en övernattning för en hel del tid sen.


Hahaha, detta är mitt och Emmas verk. På en bildlektion någon gång. :D


Texten förklarar väl allt?
Annars så hade vi iallafall en pjäs när jag gick i trean(?) där vi åkte till rymden. :D
Grym vill jag lova!



Otroligt gammal bild på mig som jag vet jag har haft på playahead. Pinsamt värre. Såg ut som det jag var, en fjortis. Pinsamt. Men det är gammalt. Okej..?


Jag och Anna. Oj vad vi var stolta över den här bilden. Vi tyckte den var så fin och blabla. Haha. Gamla goda tider... Och oj vad jag lät gammal när jag skrev sådär.


Min och Emmas första sommarbild i år. :D


Bild på Clara och mig, inte ofta det händer, haha. :)


Clara och Emma, haha klockren bild... Vi driver faktiskt jag lovar, jävla fjåårtiwszauhr! :)


Jag och Emma, haha samma kväll kanske förklarar uttrycket i mitt ansikte...


Vårat nymålade omklädningsrum. Snyggt va? :D
Det går att diskutera... Eller nej förresten. Det är så fult det kan bli och så var det inge mer med det!


Emma ska bli mamma! :)


Favoritbil.


Shit, sjukt mycket bilder.
Dags att skaffa ett liv kanske?
Äsch, det får bli ett senare problem.
Enjoy för jag har kämpat mycket med detta!

Tidigare kommentarer :)
Namn: Anonym

Skit bra sida om du vill ha fler besökare ;)



http://www.viraltrafik.se/?Simonewiktor

2009-06-29 @ 22:08:38

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0