/ T

Innekvällar med familjen är underskattat. Jag menar, jag har jättekul här hemma. Verkligen.

Om ni trodde på det där, då är det dags att kolla om det inte är något fel.

När man har tråkigt så plågar man er stackare som läser detta. Mohaha.
Ondskefullt är min grej!

För att underhålla mig själv, och samtidigt er (ohyes, två flugor i en smäll!) så satsar jag på att härma Emma.
Jag är inte så jävla kreativ av mig, därför jag aldrig kommer på något själv.
Varför anstränga sig när det är lättare att göra som alla andra idioter? :)
Jag menar inte att Emma är en idiot.
Tror jag.
:)


I'll be back!
Kanske tidigare än du trodde...
Ingen vet.
Inte ens jag, denna gång.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0