/ T

Goddag mina damer och herrar!

Idag så spelade vi minigolf med lite allt möjligt folk, eller okej, några roliga människor från åttorna i våran skola.
Det var riktigt roligt, även fast det var regnigt och grått.
Vi var vi grupper och jag spelade med Emma, Clara och Sara, jag vann! :D Jag är grym på minigolf...
Annars har det faktiskt inte hänt mycket alls.

Jag har förresten bestämt mig nu, skolavslutningn är i över morgon(!) och jag ska ha på mig denna:

Kommer troligtvis ha en svart kofta också eftersom det tråkigt nog ska regna. Men det blir nog bra. :D

Nu är det bara en enda skoldag kvar i åttan, och då ska vi bara städa och kolla när niorna spelar fotboll mot lärarna, härligt!


Nu ska jag fortsätta på detta viset, och oj vad glad jag ser ut! Eller?
Jaja, jag bjuder på denna.

Ha en fortsatt trevlig dag gott folk!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0