/ T

Dålig uppdatering idag, men har haft massor för mig. :D
Vaknade vid tolv, kanske beroende på att jag gick och la mig vid halv tre tiden...
Svårt att sova med hög musik under rummet.
Men vid halv ett så möttes jag och Emma och vi gick till Valsjön, jag badade för första gången i Sverige i år! Härlit värre. Var faktiskt inte så kallt som jag trodde. :)
Vi badade två gånger till och med, men efter ett tag, ja, vid tretiden(?) gick vi till favvan, köpte varsin mer och wienebröd och satt i en lekpark och fikade... Haha.
Sen så gick vi hem till mig, vi tänkte ställa upp min "pool"... Den är typ två meter och rund... Det gick mindre bra.
Uppställd blev den i alla fall! Om man nu kan kalla den det.
Nu står den på min tomt och ja... Gör vad pooler gör.

 var min dag det, och nu ska jag äta smörgåstårta som är kvar från igår. Äckligt, jag gillar inte smörgåstårta.
Men orkar jag laga annan mat? No way.

Imorgon blir det Täby, kul
jag har inga pengar.
Fattiglapp? Mer än något annat.
Be mamma om pengar? Mer än något annat!
På hennes egen födelsedag? Hon får skylla sig själv. :D

Dags att rädda världen, eller åtminstone mig själv, ja, hela MIN värld.
Egoist? Javisst!

Haha? Haha.


Valsjön! :D


E & T fiiiiikar...


Misslyckad upp pumpning(?) av pool av T.


E tar stora tuggor av fikat, hm, ja, typ.


E & T. Har inte mycket mer att säga.

Generös nog att skriva puss?
PUSS!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0