/ T

Jajamensan, jag har lyckats smita in till datorn.

Här trivs jag.

Nu ska jag vara ärlig, kvällen har faktiskt varit helt okej. :)
Har umgåtts med Tommy, Tessan, Tina (Syskonskaran samlad) och även Tinas pojkvän Henry, riktigt trevligt får jag väl lov att säga.
Fått smaka på massa drinkar, haha. Inte mycket mer att säga om det.
Inte mycket mer att säga om kvällen alls faktiskt...

Vad händelserikt det låter.
Eller?

Imorgon ska jag troligtvis träffa Emma.
Det kommer bli händelserikt skulle jag tro.
Det brukar det bli.

Imorgon fyller även min kära mor år, femtio jäkla år alltså. Gamling. :)
Så först kanske det blir till att gratta henne.
Mima Ja må hon leva, äta tårta och sånt där trevligt man brukar göra när någon fyller år.

Såhär slutade min kväll.

Skulle tro att det var allt för mig denna kväll och så hörs vi imorgon.
Hejdå alla gullungar, japp, ALLA! :)

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0