/ T

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Typ så glad är jag nu. :D
På fredag blir det Enköping för min och Emmas del!
Och OJ vad kul vi ska ha! :D
Det är Hamnfestivalen så det är tivoli och musik och grejer, åker vid tre kommer hem typ vid tolv kanske beror väl på.
:D
Fick nyss reda på att EMD kommer vara där!
Wooooho. :D haha tönt. :)
Och Markoolio också, häftigt... Haha. ;D

Haha vet att Emma också skriver om det, men ni får stå ut med att läsa dubbelt. :)

Jag kan även ta med att jag hade "träning" idag. Det var jag Flisan och Sandra där, vi sköt lite och snackade. Så det var mest trevligt. :D



Vad positiv jag är nu, bäst jag slutar skriva innan det vänder.
BIG KISS! :D

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0