/ T

Kom precis hem från Anna, och ja, töntigt nog slänger jag mig framför datorn.
Men det är för eran skull. :D Typ.
Självklart så har vi bara suttit i solen och stekt, och snackat minnen. Trevligt värre var det!
Luktade bränt på hela hennes baksida... Haha vad rolig jag är. (?) Jaja.
Vi cyklade till centrum och köpte ett paket piggelin också, och så spelade vi strandtennis.
En perfekt sommardag helt enkelt!

Här är lite bilder:


Börjar med en liiite bättre bild på dagens outfit,
även om jag darrar så den blir suddig.
Haha.



Jag och Anna.
Härlig sommarbild eller vaaaad? :D


Ohyes, en piggelin är perfekt en dag som denna.
Fast vi köpte ett 15pack, vi åt fem var(!) sen så var vi ganska trött på piggelin och ganska mätta


Såhär brukar det se ut när vi träffas.


Haha, gillar att jag ser jättefalsk ut, var bara tvungen att bjuda på mig själv...


Anna schteeeeker.

Det var min dag det. Den var lyckad. Var eran lika lyckad som min?

Vidare på nya äventyr.
Puss på er!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0