/ T

Utan anledning började jag plötsligt tänka på tandställning.
För er som inte visste så jag ska nämligen få det efter sommaren. Var ju hos en tandreglerare för ett tag sen och det var ganska självklart att jag skulle få det eftersom jag så gärna vill ha.
Så gärna vill ha.
Längtar så sjukt jäkla mycket. Jobbigt att vänta så länge. Vill ha nu nu nu.
Jag har så hemska fruktansvärda fula tänder och det ska bli så skönt att veta att jag gör någonting åt saken!
Men efter sommaren, då äntligen!

Bara var tvungen att berätta kände jag.



Vad tror ni? Kommer jag passa i tandställning?
Haha.
Det kommer i alla fall bli hur snyggt som helst efter! :D

Godnatt!
(Ska nog strax dra mig till sängen efter 37 timmars vakenhet(?))

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0