/ T

Herregud vilken dålig uppdatering det har börjat bli på denna underbare blogg.
Ledsen för det, men problemet är väl att jag börjat inse att datorn inte är allt här i livet.
Eller så har jag bara inte orkat...
:$
Skäms.

Jaja, för att byta ämne så kan jag berätta att vi ska spela minigolf imorgon. :D
Man fick välja mellan grönan, minigolf och promenad på söder, jag och massa roliga människor valde minigolf, haha, ska bli kulkul. :D

Något till och med ännu roligare är att jag ska åka med tvillingarna till deras bror i allingsås (strax utanför gbg) i helgen! :D
Återkommer om det när jag kan skriva normalt utan cptangentbord som jag har nu,
börjar få panik så


Jag roade mig medan twin solade... Haha.

Nu ska jag dra och nörda mig eller något annat kul!
Godkväll mina damer och herrar och alla andra små varelser.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0