/ T

Haha. Patetiskt. Shit va misslyckad jag känner mig...

Jag skrev ju att jag skulle ringa Emma imorse?
Visst gjorde jag det, men hon svarade inte för hon sov! Elaking.
Så jag gick ut och solade på trampolinen med headset i öronen, älskar sommaren! :D
Dagen blev alltså helt okej ändå.
Men sen så frågade i alla fall Anna om vi kunde träffas nu på kvällen, men sen så kom inte bussen och nästa gick om länge och massa så det blev inget med det heller.
Frågade Emma om hon ville träffas istället, men hon orkade inte för hon skulle sova.
Trååååååååk.
Ensam och övergiven.
Jaja, då kanske jag kan gå och lägga mig tidigt och sova igen alla mina timmar jag missade inatt.
Har nu varit vaken i 34 timmar.
Rekord för min del kan jag ju lugnt säga.


Soooool, kortet togs igår men låtsas att det var idag.


Tältet jag och Emma ställde upp. :D (Okej, Oskar kanske hjälpte till liiiite...)


Tältet Oskar Sebbe och Tobbe ställde upp. Det var inte länge det var uppe! Haha.


Emma och jag med Tobbes kudde.
Syns inte men på ena sidan stod det "Andra sidan är ni klara?" och på den andra sida stod det "Jajamänsan fattas bara!"
Haha. :D

Allt för mig denna gång, men fortsättning följer...

Godkväll allesammans!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0