/ T

Åh va härligt, jag har precis tagit en lång varm dusch.
Känns bra efter att ha levt på en gräsmatta i en natt. Tror jag tog med hela gräsmattan i håret också. Nice!

Sol är det ute också. Tror jag ringer Emma...
Klockan är bara elva?! Känns ju helt fel, jag har varit vaken i 25 timmar... För mig är klockan fyra på eftermiddagen...
Hm. Fel. Så fel.
Detta gör mig riktigt förvirrad.
Dygna är nog inget för mig.

Eftersom jag har hela dagen framför mig och har inget att göra så ringer jag hit Emma nu, ajuste, jag sa det...
Kanske borde sova först?
Nej inte kan jag slösa bort detta fina väder till att sova, det kan jag göra inatt.


Kanske blir det en till sån här dag.?
Det får ni se efter pausen. Eller kanske efter dagen.

Ni kan aldrig ana vilken låt jag har på huvudet, och den kommer inte försvinna på ett tag eftersom "snälle" Oskar sjöng på den hela jäkla natten, fråga icke varför för jag har ingen aning...
Jaja, denna i alla fall:


Skriver senare, ja, såklart.
Puss på er allesammans föfan! :)

Tidigare kommentarer :)
Namn: susan

Hellu :) <3

Såg att du hade komenterat desireenilssons blogg. Om du vill veta vad hon egentligen gjorde på midsommar (det hon inte sa i bloggen)



Klicka här: http://susanss.blogg.se/2009/june/desiree-nilsson-in-my-ass.html

2009-06-23 @ 17:57:26
BLOGG: http://susanss.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0