/ T - Bildbomb, en riktig explosion

Jag håller vad jag lovar.
Jag satte i mitt gamla minneskort (som jag otroligt nog inte tappat bort). Hade inte så mycket roliga bilder, men några.

Here you have it:



Emma och jag.
Vi hade denna bild överallt, det var enda bilden vi hade på oss då.
Haha, det är på en nolektion..


Anna och jag.
En övernattning hos henne. :D


Emma och jag.
I omklädningsrummet innan gympan. 


Jag och Emma.
Denna gång i omklädningsrummet efter skolan. Haha.


Emma och jag.
Samma gång.



Haha, supergammal bild på mig. Skratta intee, jag är ju bara snäll. :)


Supergammal bild på mig, MEN SNÄLLA SKRATTA! HAHA.


Kondom affisch vi gjorde på livskunskapen.


När vi var i göteborg på basketcup så var vi på Liseberg.


Vi målade våra naglar i Åkersberga baskets färger!


Jag ute någongång. Haha.


Det ska föreställa en ros.


Sist men inte minst, jag som ung.. Typ.


Så, valda delar ur mina gamla bilder. Kanske kommer mer någon gång. Vem vet. :)
Hittade även massor av gamla låtar! Vilka flashbacks man fick!
Nu är det dags och kolla om det blir någon middag.
Varsegod säger jag bara. :D
Pusssss!

Tidigare kommentarer :)
Namn: FD

Kul med mycket bilder! :)

2009-06-23 @ 08:33:25

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0