/ T

Tråkigt nog går det inte att ladda upp hiss och diss bilder så det blir bara såhär:

HISS FÖR:


Att kolla på film när det regnar.
Det måste ju vara det mysigaste som finns. :D


Lugna utekvällar.
Bara umgås med några kompisar på kvällen och driva omkring, faktiskt rätt mysigt det med. Om man är med rätt folk! :)


Spela spel.
Haha, det är verkligen så mycket roligare än man tror. Om man hittar någonting roligt i skåpet, så som vi gjorde. Hur kul som helst!

17 AGAIN!
Visst var det ett tag sen jag såg den, men den var så sjukt bra, och Zac Efron var så sjukt snygg... Hehe. :D

DISS FÖR:

Fjortisar & Emosar.
Jag dissar båda två, jag har varit en utav alla fjortisar. Men kom igen, är inte att vara normal bäst? :)

Vädret.
Vafan är detta?! Jag har faktiskt sommarlov här!

Playahead.
Shit, jag var verkligen besatt av Playahead. Men nu har jag inte vart inne på hur länge som helst. Nu är det Facebook och bloggen som gäller. Playahead är gammalt, och jag är bara riktigt jäkla trött på det.


Det får duga för denna gång. Ledsen att inte bilderna funkar, men ni får en trailer på 17 again för er som inte sett den:



Big kiss!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0