/ T

Vilken filmdag det har varit idag, eller hitills i alla fall. Först såg jag på "Dude, wheres my car?", haha, jag bara älskar den filmen. Med Ashton Kutcher och Seann William Scott i huvudrollerna. Har ni hört om den nya filmen "Baksmällan"? Känns som om den är en riktig kopia på Dude wheres my car. Jaja, bra är den iallafall!
Sen så blev det faktiskt en till film med Ashton Kutcher, "Guess who". Även den riktigt bra. :D
Här har ni beviset på att 99% av alla filmer jag kollar på är komedier.
Jag är så jäkla rolig.
Typ.
Men nu är båda slut så tror jag ska ta och ringa twin för jag vill ut, lite sol är det ju...


     Haha, gammal bild från återföreningen med Anna,
                     men den passade in så bra.

Tror jag kör på en hiss och diss lista senare idag, upp till bevis sen.
Nu ska jag gå och tvinga ut twin.

Tjingeling & Todiloo! :)

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0