/ T

Okej, det var någon som ville att vi skulle berätta om våra förra bästavänner.
Så nu tar jag tag i saken och berättar lite.

Jag har varit en riktigt "periodare". Jag har verkligen haft perioder med folk.
Men dom jag verkligen har varit bästavän med så kan jag väl börja med Anna Ringberg, hon och jag har känt varandra i fem år tror jag det är nu, vi pratar fortfarande med varandra och vi träffades ju faktiskt igår - :D
Men då vi var som tajtast var förra sommaren, det var helt sjukt, jag var med henne verkligen hela tiden.
Det var verkligen en underbar sommar, vi har haft våra bråk, men vi blir alltid sams igen.
Efter sommaren så träffades vi knappt, eftersom vi går i olika skolor och enda chanserna var på helgen, och då var det alltid nån utav oss som hade annat planerat, så vi träffades mindre och mindre och slutade nästan prata till och med. Det blev bara lite då och då, och så är det väl nästan fortfarande... Men nu är det sommar och vi ska träffas lite mera, men sen kommer det väl bli som efter förra sommaren igen. Kompisar är vi iallafall och det kommer vi alltid att vara!

A & T, vi hade en återförening en gång för länge sen iallafall... :)

Oj vad mycket text det blev.
Aja.

Nästa skulle jag säga Erica Skoglund. Det var både förrförra och förra sommaren som tillbringades med henne, och vi har så sjukt mycket minnen, jag har varit på både Bornholm och Marsstrand med henne.
Och det är inte något man glömmer bort, det kan jag lova. Som man säger: Minne för livet.
Det lite komiska är väl att det var i våran fjortisperiod som vi var som tajtast, haha. Men det gör ingen skillnad, tyckte bara det var lite komiskt.
Men som Emma berättade så var vi ju sju st som umgicks hela tiden, däribland Erica, och sen så när vi gled isär eftersom vi var i olika klasser och ja, det bara blev så, och då gled även jag och Erica isär.
Men jag säger precis som jag sa om Anna: Kompisar är vi iallafall och det kommer vi alltid att vara!
(Går inte att ladda upp bild?! CP)


Jag måste ju även ta med tvillingarna faktiskt. ;D
Har känt dom sen sexårs, det är dom enda jag har känt så länge och fortfarande har kontakt med, annars är det bara kompisar från högst femman eftersom jag bytte klass då.
Så ja, kan väl nog helt sanningsenligt säga att det är dom som vet absolut mest om mig.
Dom var till och med med när jag bröt armen i ettan. Haha. (Jag ramlade ner från en träkoja...)
Kanske för att dom typ bodde hos mig då, för deras föräldrar jobbade ju så dom kom hem till mig varje dag efter skolan när vi gick i ettan. Kul. :D
Fast tvillingarna är ju inte "förra bästavänner", dom är jag ju med nu också, men dom är förra också... För jag har varit med dom hela tiden. Haha. :D

K & jag med N ser ju tekniskt sett likadan ut, såatt tekniskt sett är det båda...
Haha gillar att vi ser så deppiga ut, det var nog planerat.


Ja, det var dom som vart mest nämnvärda tycker jag väl.
För Emma och Clara är jag ju med nu... :D
Eller ja, inte nu nu, men nu... Eh ja.

Hejdå &
big kiss! :D

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0