/ T

GODMORGON SVERIGE!
Eller, ja, alla som läser det här.

Gick alldeles precis upp, ska äta brunch (breakfeastlunch - frukostlunch) snart, tänkte bara säga godmorgon först. :)
Och nu har jag ju gjort det.
Ni får även reda på dagens planer, eller, ni skulle fått om jag hade några. Ärligt talat har jag ingen aning om vad jag ska göra idag. Så jag får se vad som händer. Spännande. Haha eller inte. :)

Apropå ingenting så hittade jag en video på mig när jag försöker sätta på påslakan på täcke, det såg väldigt roligt ut.
Såhär gick det till:

Ojojoj, säger jag bara, ni måste vara glada, för shit vad jag bjuder på mig själv hela tiden.
Varsegod... Haha.


Ps. Jag har inte hittat min kamerasladd... :$ :'(


Ha en bra dag mina damer och herrar!

Tidigare kommentarer :)
Namn: Mikk

Fin blogg !:) ^^

2009-06-21 @ 11:32:53
BLOGG: http://onormalaste.blogg.se/
Namn: N

Herregud ja skrattar lika mkt varje gång!! ;D

2009-06-21 @ 16:39:49
Namn: t

Haha, jag skyller på att jag var trött... (:

2009-06-21 @ 17:33:13
BLOGG: http://tec.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0