/ T

Haha, vilken underbar kväll det har varit. :D
Twin kom hit strax efter senaste inlägget och vi letade i mina spelskåp, i understa hyllan så hittar vi fyndet.
"Fnizz" hette det. Ett sånt där typiskt tjejspel. Med ett riktigt roligt namn.
Vi öppnar och kollar innehållet, och det första man ser är massor av rosa pappiljotter(?) Sånt där man kan ha för att få lockigt hår. Men det är även massa kort och sånt där.
Så vi poppar popcorn och tar en spriteflaska ur kylen. :D Kan det bli bättre? Skulle inte tro det, mahaha. :)


N vad mindre taggad på att bli fotad, medan jag posar som en riktig modell.
Ohyeah!


Jag kan säga att jag satt fast där ett tag.


Haha, vi hittade den i spelet. Skulle gissa att jag ritat den och jag hoppas jag var under fem åtminstonde.


Passar jag i pappilljotter(stavning åt helvete) eller vad?
Ledsen för paintmålningen, men vill inte skrämma bort alla som hittat hit.


Borde nog däremot ha borstat håret innan. Detta var mindre kul.



Haha, bland korten i spelet fanns även charader med, för mig gick det på detta viset.


Pst, det stod "Du ramlar av en häst".
Var det likt eller? :D

Jojuste, en sista sak.
Bland korten fanns också med att två st (eftersom vi var tre) skulle tänka på en person, och så skulle den sista ställa frågor och försöka lista ut vem det var. Jag och K diskuterade vem vi skulle välja,

jag: JAG VET! Vi tar han picasso! Du vet..
K: Äh, du vet väl inte hur han ser ut eller nånting?
Jag: Vadå? Han är ju död?

Haha, egentligen fattar jag inte vad det roliga var, kanske var jag bara trött. Men kul var det.

Det var allt för mig denna natt.

GODNATT SVERIGE! :D

Tidigare kommentarer :)
Namn: ´Mikk

Fin blogg!(:

2009-06-21 @ 03:10:43
BLOGG: http://onormalaste.blogg.se/
Namn: Josefin

SV: tack för din/er röst

2009-06-21 @ 07:58:37
BLOGG: http://jossyess.blogg.se/
Namn: matilda

fin blogg kolla jätte gärna in min ! :)

2009-06-21 @ 10:15:00
BLOGG: http://oslitbar.blogg.se/
Namn: Agek

En positiv och ambitiös tjej som njuter av gymnasietiden samtidigt som hon smider planer för framtiden. Har tröttnat på svenska avundsjukan och "lagom är bäst"-attityden och vägrar att bli, för att citera Kent, "som dom andra". Pluggar mot sitt IB-diplom och försöker att kolla igenom sin garderob då och då. Enjoy!

2009-06-21 @ 11:40:00
BLOGG: http://agek.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0