/ T - massor av mycket

Förlåt för den dåliga uppdatering idag! Men nu jäklar!
Först när jag kom till pappa så ringer Anna och frågar om jag kan komma ut och träffa henne en stund eftersom hon väntar på killen sin, så jag möter henne och vi driver omkring, har ju inte träffats på hur länge som helst så det var riktigt trevligt. :D
Här är några videoklipp, och ja, vi är helt jävla sjuka i huvudet båda två. :D
 

 

 

 

Ni får även kort att kolla på, för vi slår på stort idag!













Det är såhär det går till när vi träffas. :D Mahaha.
Anna är blondin och jag brunett,
med andra ord:
Jag är den smarta.
Med uteslutningsmetoden kan ni nog då komma på att hon då är det osmarta.

Vid tretiden så gick hon och mötte killen sin och jag gick hem och ringde twin, dom ställde upp och träffade mig, så nu har jag nyss varit med dom, vi spelade spel, haha, såhär:

Jag - Ska vi spela Geni? :D
N - Men då kan ju inte du va med...
Jag - Va?

Vet, det är något att skämmas för, men det var ju så himla klockrent.
Ska träffa dom ikväll också, så lite bilder kanske kommer upp senare!
Nu är det dags för att vänta på att twin ska äta, får väl sätta mig framför tvn, det brukar bli så.

PS. Hur trött var jag i senaste inlägget om jag får fråga? (För sent, jag har redan frågat. Aja.)
För det första, så har jag skrivit pratbubbla men jag har gjort tankegrejer, och för det andra så tänker jag tydligen från munnen?
Komiskt. Eller bara väldigt korkat.


Trevlig kväll kära vänner!

Tidigare kommentarer :)
Namn: linnea

hahhahahahha ! men man tänkte inte på de dära med att den va vid munnen o sånt när man läste de förut, och en annan sak, va de inte du som va den smarta ? busted :D

2009-06-20 @ 20:38:09
BLOGG: http://linneaavander.blogg.se/
Namn: Paulina

*Läs gärna min blogg: http://ppaulinas.blogg.se*

2009-06-20 @ 23:19:29
BLOGG: http://ppaulinas.blogg.se/
Namn: T

Linnea: Illa att jag påpekade det då... Och även dom allra smartaste gör misstag, det är mänskligt :D

2009-06-21 @ 00:26:16
BLOGG: http://tec.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0