/ T

GODMORGON! :)

Sitter här nyvaken i soffan och väntar på att resten av huset ska vakna så att vi kan dra iväg till farsgubben, haha.
Och jag lovar, så fort jag kommer dit ska jag leta efter kamerasladden. Jag ska hitta den!
Eh ja... Det var allt som hänt?
Jag vaknade faktiskt precis.


Fattar ni hur uttråkad jag är?!
För er som har dålig syn (först och främst - skaffa glasögon), men det står
"Jag har en icke morgonpigg familj och nu sitter jag och gör er pratbubbla till en bild...
Detta börjar gå över gränsen."
Kuuuuuuuuuuuul.
Inte speciellt.

Nu ska jag sluta tråka ut er också. :D
Snäll som jag är.
Skriver såklart senare när jag kanske har skaffat ett liv denna dag.
Big kiss. :)

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0