/ T

Pju, är nu hemma efter att ha varit hos farmor och farfar och fikat, det var väl, ja, som vanligt. Småpratade lite och sådär, fick 100kr för att jag kom dit, hehe. :)

Jaja, strax kommer mormor och då blir det grillning.

Jag hjälpte i alla fall till att städa imorse, diskade och grejer. Även om det är det tråkigaste som finns så får man ju göra det bästa av situationen, like this:

För er som inte ser så har jag headset i, och allt gick som en dans! :D (Haha, fattar ni... Jag dansade mig igenom städningen...)


Hjärta med diskmedel, gör städningen till kärlek! Öhum...


Dagens outfit, lite småsomrig sådär, även om jag inte ser glad ut så var jag det. Inombords. Haha.


Ni fick aldrig se dom, men det är skorna jag köpte typ två dagar innan skolavslutningen, och så är det fotlänk från Gran Canaria. Älskar fotlänkar. :)


Teddy min käre hund (Engelsk cocker spaniel) följde även med till farmor&farfar. Teddy är 13år, alltså 91 hundår! Gamling alltså. :D

Allt för mig denna midsommarafton, eller ja, skriver kanske mer ikväll, vi får se vad framtiden utvisar. Poet som jag är(?)

GLAD MIDSOMMAR,
ÄN EN GÅNG... :D

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0