/ T

Nu är jag fixad och redo för en resa till kära täby centrum med Emma och Manfred.
Sitter vid mormors gamla dator som har typ 500 virus så det var lite jobbigt att få internet att fungera, men till slut så!
Mitt tekniska jag var i farten...
Måste även påpeka att Emma är nästan lika klantig som mig, inte bra Emma, inte bra.
För jag antar att ni ser våran fula design. Haha.
Har inte mycket mer att säga, skriver när jag kommer hem och berättar om äventyret!

Ha en bra dag kära vänner!

Tidigare kommentarer :)
Namn: linnea

faktiskt ingen nyhet jag va ju me när ni planerade täby centrum igår kväll så otroligt massa stolt hihi.

2009-06-18 @ 12:54:41
BLOGG: http://linneaavander.blogg.se/
Namn: uggleboa

Jag tänker aldrig följa med till täby igen. i alla fall inte fram till emma blir klar ned sitt hår;)

2009-06-18 @ 15:02:43

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0