/ T - Saker ni kanske inte visste om mig...

Kom precis in efter att ha varit ute med Emma och Manfred, härligt var det, kanske lite kallt men vi klarade oss, gjorde typ inget speciellt... Haha. Emma har några bilder på sin kamera som hon får lägga ut. :D


Men någon hade ju önskat en "Saker ni kanske inte visste om mig lista", så det blir det!



- Jag är 95a men går i åttan. (Har redan sagt det, men var jättelänge sen så det får komma med ändå.)

- Som slutbetyg i åttan hade jag tio VG och sju G. Medelmåtta skulle jag nog säga.

- Jag har alltid varit typen som inte gör så mycket väsen av sig.

- Jag bytte skola i femman pga av att mina föräldar skildes.

- Jag skrattar otroligt mycket.

- Jag varken röker eller dricker och jag står för det.

- Jag är blyg och blir irriterad på mig själv för att jag är det.

- Jag har en förmåga att bringa pinsam tystnad, en riktigt dåligt egenskap.

-
Jag har OTROLIGT dåligt minne!

- & jag KAN INTE vara seriös!


Ja, det var allt jag kom på för tillfället, kan hända att jag lägger till om jag kommer på något, men nu ska jag dra mig till tvn och kolla på något tråkigt och meningslöst såhär nu på kvällen.


Sist & möjligtvis minst så blir det en "kvällens oufit". Jag bytte till jeans eftersom det blev kallare på kvällen.
Smart, I know.

Godnatt era små gullungar. :D

Tidigare kommentarer :)
Namn: linnea

va oj ! :)

jag visste inte att du va 95a xd

2009-06-17 @ 23:21:09
BLOGG: http://linneaavander.blogg.se/
Namn: linnea

va oj ! :)

jag visste inte att du va 95a xd

2009-06-17 @ 23:22:03
BLOGG: http://linneaavander.blogg.se/
Namn: linnea

ojsan jag trodde de va emma ! ;D

2009-06-17 @ 23:54:50
BLOGG: http://linneaavander.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0