/ T - funktionär

Yesbox, idag var jag emma clara manfred william och daniel funktionärer på femmornas IP dag. Det var blött. Det regnade.
Men lunchen var rolig, då körde vi rugby(?) i regnet med en liten tennisboll. :D
Jag emma och clara tog iallafall först hand om stöta kula och sen om längdhoppet. 
Det bästa måste jag säga var att vi slutade halv ett. :D
Så idag var en skön dag, härligt och behövande. 
Igår var jag förresten med emma och clara, vi gjorde massa roliga videosar... Kanske kommer dom in en vacker dag om någon orkar ta tag i saken. Vilket ingen utav oss iförsig är speciellt bra på. Menmen.


Pratar med twin i telefon, men såhär ser jag ut just nu, sliten efter allt jobb och regn höhö.

Fortsatt trevlig dag allesammans! / T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0