/ E&T

Hej, inlägget vi skrev innan vi drog iväg igår publicerades inte :(
Men nu har vi varit i enköping!
Titti kom hit vid halv tre, och vi satt och drack saft på min altan. Sen gick vi in och skrev ett inlägg som inte publicerades. Och sen packade vi mina saker och drog iväg i caben. Vi åkte till danderyd och mötte upp pappa och Martin. Bytte lite platser och sen bar det iväg igen! Det är 82.7 kilometer till Enköping, det tog ungefär 1 timme och en kvart.
När vi kom dit, hämtade vi våra biljetter och sen gick vi för att hitta till festivalen. Vi gick värsta omvägen, men vi hittade iaf. När vi kom in, så kollade vi runt och sen åt vi. Vi åt nachos och salsa :)
Sen gick vi och hämtade band som tillät oss att gå in och ut ifrån området... Sen gick vi till scenen, där en grupp som hette Is uppträdde. Deras låtar hette; Hör du mig?, Ge mig bättre tider, Ska du stanna eler gå?
Våra "svar" på deras titlar var;
Hör du mig? Det svårt att undvika..
Ge mig bättre tider. Okej, du får vara ute till 11.
Ska du stanna eller gå? Vi går.. :)

Mohaha, dom sa: upp med alla händer i luften!  Vi ba: Mina händer är ju i luften? Eller dom är ju inte i vaakum iaf :s
Sen när dom var klara så drog vi till tivolit, men det sög. Så vi gick tillbaka för att kolla på Markoolio. Han var jätte bra ;D
Sen var det dags för EMD! Alla fjortisar stod typ och skrek sönder -.- . Dom framförde typ 5 låtar, och dom nämde att Michael Jackson var död, så började dom snacka lite om han.  Och när dom skulle sjunga igen så sa dom: Det här är för dig Michael! Så började dom: Jennie let me love you.
Hahaah, lite komiskt...

Sen körde dom baby goodbye, och sen gick dom av. Då gick vi och spelade lite, vann ingenting :(  och vi gjorde massor av roliga saker fram till 23.45, då bestämmde vi oss för att tatuera oss :D det blev ett hjärta med två delfiner på skuldran.  Efter det gick vi och satte oss med min faster. Sen när resten av folket kom så gick vi till bilen och åkte hem.

Titti sov här, och nu har vi precis vaknat. De e naaajs! Men vi lägger in bilderna sen ska vi äta frulle :')





































Nu ska vi äta frukost, men så ni vet så kommer videosarna senare. Håll ut!
Puusss

Tidigare kommentarer :)
Namn: Anonym

JAG VAR DÄR :D

bor där...

EMD ÄR BÄÄÄST! <3 :)

2009-06-28 @ 01:09:03

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0