/ E - favorit i repris

Haha, gjorde det senast igår men jag kör på en titta vad jag hitta igen.
Eftersom jag alltid loggar in på Claras konto på min dator, (för den har inget lösen) så har jag ju inga bilder dära. Så jag orkade faktiskt logga in på mitt eget och hämta några roliga pix :)


Min bror på promenad, intressantintressant viissst?


Jag och Clara, kvällen jag fick tillbaka min mob :)


Clara, promenix med Jackie innan påskmiddag


HAHA! Jakob sötis, vi gjorde backslick på han (a)


Står på bussbänken i centrum :D


Glaaaaasch, hade någon sak där jag var tvungen att ta kort på all glass jag åt?


Storebror (h)


satserS!


VALSJÖN!


Påväg hem från Titti, summerfeeling visst?


Någon utekväll, jag hade jätte kul i sandlådan :)

 
Först Titti, sen gjorde jag och Clara om henne till fjåårthiws (a)


8C IN MY HEART! <33333333


Kristoffer :)


Ebba Tobias Joel, en vanlig engelskalektion.


Påväg hem till mig för pluugg!


Samma gång :)


"I väntan på bussen..."


Titti visar sina skillZ på vinterdagen :')


SkillPRO!


Clara och Emma i bileeeeeen :D


Clara <3


Eeeeeeh.. Jaa,


Påväg tll favvan, jag lyckades ramla :(


provrum i täby


Rooooosa rummet i lokaaaaalen :DDDDDD


Clara "pluggar" hemma hos mig,


Så.. Det får bli 2 delar, eftersom jag ska iväg och äta midag nu. Så det kommer mera bilder, håll ut bara! 
Pyss

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0