/ E - del 2

Jaa, nu har jag vart iväg och ätit middag. Vi mötte upp Linda och Stefan på garnsviken, dom hade pizza (aaaa) Det var gott! Så satt vi och snackade och sen badade jag, hahah hoppade i sist av alla. Sämst jag är, men Jakob badade också. Jävla sötnos :D

Men jag fortsätter att lägga in bilder då?


Jag och T på valborg.  happyface över vadå liksom? Att pizzerian va stängd, att vi missade bussen eller att det slutade med middag på statoil? :o


Valborg, TEC.


Valborgs middag, MYSIGT VÄRRE


Clara och hennes kusin Tuva. (läser Freddie våran blogg?, isf hennes dotter Tuva ;D)


Clara JÄVLA COOLING!


Clara och jag, säger bara ett ord ; KASTANJEVATTEN


Clara blir typ mosad av David Tobbe och Oskar.


Eeehm, YEA LET'S PLAY FJORTIS?


jävla emosaaar!


Schnygga!


Vilka coolingar, visst?


T & E, under meelodifestivalen. Så kul va den?


MOBILEFREAKS


T&E <3 mobiler


paaawahkyyynj!  från när vi satt utanför T och väntade på att bli inläppta, det blev vi inte :(


Claras väska :o


Midsommarkrans lite tidigt? :)


CLARIIIIIIIIIS :D


Vi drev med maaassor av folk hos T. KUL KAN JAG BARA SÄGA


Juste! Jag ska ha barn, :'D


Clara likaså


MIFRID I SKOOOOLAN


Clara (h)


Titti i skolan :d


påväg till grönan :)


ema<3claaara


T & C påväg till valis


emma & clara


PANNKAKSPARTY!


Man kanske inte ser, men det är ett rådjur med på bilden och när vi såg den så skrek jag; KSS KSS KSS!
Haha :$


WTF? Måns och Carin :ooooooo


Jaa, det  var ungefär allt. Nu har jag ifs hoppat över massvis av bilder men orkar inte..
Så, enjoy.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0