/ E

Vad heter du? - Emma
vart bor du? - Åkersberga
Trivs du där? - Nja
Brukar du läsa horoskop? - Nej
Har du körkort? - Nej? haha
Favoritdjur? - hund :)
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder, smink.
Festar du? -  neepp
Brukar du bli för full? - neepp
Antal kuddar i sängen? 2
Kan du baka bullar? - nej, tro mig.. gick inge bra på hemkunsakpen.
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mc donald's eller burger king? - Mc donald's
Är du allergisk mot något? - Yeees! Massor :/
Äger du ett busskort? - Nepp, BUSSREMSA FORLIFE! -.-
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - green!
Hur ser du ut idag? - shorts och bikiniöverdel, håret uppsatt, inge smink
Nästa mål i ditt liv? - klara av skolan.
Vad såg du senast på tv? - Seinfeld med min storebror
Hur svarar du i mobilen? - helu?
Vem ringde dig senast? - hem
Vad sa den som ringde? - Sara undrade när jag kom hem
Antal timmar sömn inatt? - 10 timmar
Sov du ensam? - nejp, med min hund :)


SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: jag :)
Såg dig gråta: hm... kommer inte ihåg
Fick dig att gråta: Clara (pga att jag saknade henne :b)
Du gick på bio med:  maaaami
Du gick på stan med: CLAAAWRA
Skällde på dig: mami (imorse :$)
Skickade ett e-mail till dig: facebook


HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? -  ja
Bråkat med ditt husdjur? - haha kan man det?
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - haha japp, jag är synsk!
Tar du droger? - NEVER.
Vad är du mest rädd för? - grävlingar och en sak som bara T och C vet :$$$
Vilka kläder sover du i? - shorts och tshirt
Vart vill du gifta dig? -  ingenaaaaning
Vad hatar du verkligen? - väldigt mycket..
Har du varit kär? - Japp
Kör du bil? - neepp
Har du ett jobb? - neeeej
Gillar du att ha folk omkring dig? - alltid :D
Är du ett hälsofreak? - vad är ett hälsofreak? :o


STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - ingen aning .s
Är du ensam nu? - Japp, eller Jackie är här men..
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - alla, spelar liksom ingen roll.
Vill du gifta dig? -  Japp
Vill du ha barn? -Yesbox


FAVORIT
Rum i huset? -  Mitt eller gillestugan (a)
Typ av musik? - allt.
Månad? - juli och november  ;D


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Yepp
Köpt någonting? - YES!
Varit sjuk? - Nja
Sjungit? - hahaha! sjunger 24'
Sagt "jag älskar dig"? - Japp (t Clara på msn)
Velat säga till några att du älskar dem? - Jupp :D
Träffat nån ny person? - Nej :D
Saknat någon? - JAAA :'(
Kramat någon? - Jupp
Kysst någon? -Neep
Haft sex med någon? - haha nej


SENASTE
Låt du hörde: Right round
Film du såg: 40 year old virgin
Sak du stal: min brors penna :$


FÖRSTA
Första bästa kompis: erica, annars kusiner
Första jobb: praao?
Första inhandlade skiva: dont remember
Första förälskelse: Kommer ärligt inte ihåg, man var ju kär i allt.
Första begravning? - Mormors
Första piercing/tatuering: 3 i öronen


SENASTE
Senaste människa du slog: Typ Titti :)
Senaste stora bussresan? CENTRUM, haha typ 10 min



Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0