/ E

Jaa, men vad trevligt. Inlägg från heeela trion på en och samma dag :D
Haha, jaa. Vad kul för dig Clara att du är så brun, NEJ -.- FAAAAAAN!

Eehm jaa. Jag vaknade vid halv elva idag, åt frukost med mamma och pappa ute. Sen gick jag ut med Jackie, när jag kom in började jag plocka undan på mitt rum.. Det sög, så när Titti ringde mig gick jag och mötte henne.
Vi möttes på lerängen, (vi har kommit fram till att lerängen är precis i mitten) så gick vi till Valsjön. Och det var skit varmt, (ni som var med och tältade, jag säger skit varmt som skit lack.. :$) Haha, men iaf. Vi badade massor och så, sen gick vi hem till mig och var där en stund. Sen gick vi till favster och köpte fika. Festis och weinerbröd (?).. Mumsmums!

Vi gick hem till Titti och satte upp hennes pool. Det gick inge bra. :/
Så jag gick hem i stället. Haha, snäll jag är.. Men nu är jag hemma :D
Eller inte riktigt, har varit det i typ en timme nu.. Men whatever. :)

Nu väntar jag på maaaaat! Haha, hungrig&äter heeeeela tin'.   Yeayea, that's nais!



Det här fick jag av min underbart snälla mamma idag :)
Ett armband och en mascara.. TACK SÅ MYCKET :D

Nee, nu ska jag inte besvära er med en massa text nåmera.

Kiss on the nose (a)

Tidigare kommentarer :)
Namn: Underbara snälla mamman...

Varsågod min söta gulliga dotter!!! :)

2009-06-28 @ 18:26:59
Namn: linnea

fett fint armband vart

är de köpt ? :D

2009-06-28 @ 18:53:47
BLOGG: http://linneaavander.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0