/ E

Jaa, efter en hel kväll ensam hemma är nu äntligen Joakim hemma. Skönt att få prata med någon!
Imorgon ska jag vara med Titti...

Min vecka;

Måndag - täby med Titti.
Tisdag - Inga planer, antagligen vara med T.
Onsdag - Tältning!
Torsdag - Inge spec.
Fredag - Stan
Lördag - Vetinte
Söndag - Fika med släkten för Sara och Jocke.



Fan, det betyder ju att min syster fyller år på nästa måndag :o Ojdå...  Får vi köpa presenter på måndag :d
NU ORKAR JAG INTE SKRIVA MERA IDAG, SKA TYP SOVA. PUSS PÅ EEEER!


busunge :$$$$$$$$.
(URSÄKTA MITT HÅR)


Tidigare kommentarer :)
Namn: Anonym

JÄTTEFINT HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR OCH JAG bryr mig inte om att det var ett år sen

2010-11-12 @ 11:55:26

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0