/ E

Nu har jag ätit, det var fan den godaste tacos jag ätit! Fan va jag och Jocke är bra.. :)
Efter jag skrev imorse så åt jag frukost ute med Titti. Det var mysigt ;D
Sen när vi gick in för att hämta mera mackor så råkade jag välta ner en mugg, så Tittis glas gick sönder. Hahah! Sämst..  Sen följde jag henne till lerängen med min hund, och gick hem och solade.,. Sen åkte jag med mamma och pappa till centrum.. Gjorde inget speciellt där, kollade på skor. Sen åkte vi till farfar och kollade på kattten :d.

Sen åkte vi hem igen, och jag solade lite mera (a) men gick in för det blev för varmt. Så städade jag undan på mitt rum lite, och gick och duschade. Sen fixade jag mig & sen gick jag och Jocke till favvan och köpte mat. När vi kom hem lagade vi maten. Och sen åt vi, bästa tacosen ever!

Jaa, och nu vet jag inte vad jag ska göra. Tittis mamma har ju fest, så kanske går förbi där lite senare, vi får se..
Men jag skriver om en liten stund. Puss


Härlig middag!


Saknardig BÄSTAVÄN!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0