/ E

Heeeej alla sötisar!
Har eran dag varit bra? Min har varit underbar, Titti har ju redan skrivit att vi städade hennes hus och köpte glass osv.
Men efter jag kom hem så pratade jag med pappa en stund, sen gick jag in och började plocka undan på mitt rum. Men då kom mamma hem så jag hjälpte henne att packa upp varor. Sen drog hon och pappa ut och sprang, så jag kollade på tv med Joakim..  Sen när mamma och pappa kom tillbaka grillade jag :) Bäst som man är ju! Sen åt vi..

När jag hade ätit började jag platta håret (som jag inte har haft utsläppt en enda gång på en vecka, pga färgen) men satte upp det igen. Så kom Titti till mig, vi tog upp tvätt till mamma (?) Haha, sen drog vi ut.

När vi kom ut så gick vi till en lekpark och gungade. Haha ovanligt eller huur? Nej, inte dir.  Så kom David och så småningom Oskar också. Vi typ gungade och så, vi jagade en unge som har förföljt oss i flera dagar.. Väldigt läskigt :o. Men så är det när man är känd i Åkersberga. Hahahah, drev! Men han blev iaf skit skraj och slutade "spionera" på oss.
Sen fick jag ett samtal från vääääärldens underbaraste Clara som kommer hem om 14 dagar! Längtar sönder...
Hon kommer ju hem typ 3 på dagen, så vi ska vänta utanför hennes hus :)

Men nu är jag hemma och sitter i min säng, ska sova. Behöver massor av energi till resan imorgon!
Shit, min bror kom precis in och sa att Michael Jackson är död. Jag ba; Saaay whuut?
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5432546.ab
But there you have it!

Nee, jag skriver alldeles strax. Ska gå och dricka något. :)

Puss

 
(har tyvärr inga nyare bilder, eftersom det är inte jag som fotar ute :p)

Tidigare kommentarer :)
Namn: Daniel

Må han vila i frid!

2009-06-26 @ 09:13:26
BLOGG: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Namn: sagi

fin blogg ! vad ska du göra i helgen ? (:kraam

2009-06-26 @ 10:16:59
BLOGG: http://sagi.se

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0