/ E

Nu är jag hemma igen.
Eller i och för sig har jag varit det i snart en timme, men har ätit middag och så.
Just nu vill jag typ döda min lillasyster, hon är aldrig tyst! Hur jobbig som helst. Ikväll så ska jag vara med Titti, efter 20. Hon har typ träning idag.. Kul! -.-

Jag skulle ju kunna berätta vad jag har gjort idag. Åkte till täby med min lillasyster, när vi kom dit så köpte vi cola. Efter typ en timme kom mamma dit och vi åt donken (a) Sen gick vi runt och handlade lite. (Bilder kommer)
Sen åkte hon tillbaka till sitt jobb och Sara och jag gick runt lite mera. Sen kom Martin med Saras klänning, så vi gick och lämnade tillbaka den. Haha skit kul, den kostade 299:- så hon i kassan ba; Har ni en krona? Vi ba; Nej :) Då suckade hon och plockade fram 299 istället (a) Haha.
Sen tröttnade vi och åkte buss till mammas jobb, klev faktiskt av på rätt busshållplats. (För er som inte vet, men första gången som jag och Clara åkte dit så sa den: Näsbypark. Och vi fattade inte, men sen gick Clara fram och frågade: -Var det dära Näsbypark centurm?, chaffören ba: aa? Vi ba: FAN! Så släppte han oss mitt i en rondell så fick vi springa över vägen och så. Det roliga är att Sara satt i mammas fönster och såg inte att det var vi, men sa: Vilka jälva idioter?) Haha, men vi kom rätt. Där gjorde vi ingenting, mamma var själv på kontoret.. Så vi gick runt och så, sen åkte vi hem. Eller nej, vi åkte till Danderyd och hämtade upp pappa och köpte glass. Sen åkte vi hem, så nu har jag ätit och ska dra till valsjön med min lillasyster och kusiner. Tänker inte bada, men måste passa dom -.--- ...

Mm, men drar iväg nu. Skriver när jag är hemma igen (snart, jag lovar).
CLARA KOMMERHEM OM 16 DAGAR!    puss

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0