/ E

JÄVLAR I MIN LÅDA VAD JAG ÄR TRÖTT. Seriöst, jag har aaaaldrig varit tröttare? Just nu är jag inne på min 36de timme som vaken.. Kanske borde fundera på att sova lite? Men jag är inte trött, jag är bara slut i kroppen. Som när man är sjuk ungefära. Inte kul :(
Jo, Titti ville ju träffa mig nu på kvällen. Jag fick ett skrattanfall, jag låg i soffan och typ kved över att jag mår så illa...

Juste, förlåt för dålig uppdatering idag. Men pröva att dygna själva, och sen inte sova efter det heller utan vara vaken i 36 timmar i sträck. Nej, juste.. Haha.
Blir ett väldigt oseriöst inlägg känner jag. :)

Jaa, men nu ska jag hitta på något roligt. Skriver strax
Puss


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0